Volg ons ook op:

Storingstelefonie

Hoewel het zeer vervelend is, komt het toch veelvuldig voor. Monteurs die midden in de nacht voor niets uit bed worden gebeld. Door uw storingstelefoon buiten werktijd door te schakelen naar de servicecentrale van Spyke Security, behoren dit soort situaties voorgoed tot de verleden tijd!

Storingsrapportage direct in uw mailbox
Met een volledig geautomatiseerd vraag- en antwoordspel zorgt de centralist van Spyke Security dat een monteur alleen wordt gebeld als de melding ook echt voor die persoon is bedoeld. Zodra een monteur ter plaatse is geweest, levert die de rapportage aan bij Spyke Security. Vervolgens ontvangt u de rapportage direct in uw mailbox. Dit maakt onze Storingstelefonie uniek!

De storingsrapportage vermeldt:  

  • Tijdstip binnenkomst melding
  • Tijdstip aankomst monteur
  • Tijdstip vertrek monteur
  • Bevindingen monteur
  • Nog te ondernemen acties

Bij Spyke Security weten we als geen ander
dat iedere situatie uniek is.

Wij adviseren u dan ook graag over de specialistische diensten die onze servicecentrale uw organisatie te bieden heeft. Neem contact met ons op via: info@spykesecurity.nl of bel ons op nummer +31 (0)88 – 542 4080.

service centralist spyke security
Serverruimte Spyke Security
serverruimte spyke security alkmaar
© 2022 Spyke Security. All rights reserved
Deelnemer live view: